"رویداد صد میز صد بازی" 

رزرو ایونت دورهمی در این رویداد 

 


بازی‌های رومیزی یکی از کالاهای فرهنگی است که امروز جای خود را در میان خانواده‌ها و نوجوانان و جوانان و کودکان باز کرده است، اما هنوز به نظر می‌رسد برای فرهنگ‌سازی و معرفی بازی‌های خوب به خانواده‌ها و ایجاد فضای تعامل و هم‌نشینی در این حوزه جای کار بسیار است.

در همین راستا رویداد «۱۰۰ میز ۱۰۰ بازی» با هدف معرفی و ارائه توانمندی‌های صنعت بازی‌های رومیزی ایران، گردهم آوردن فعالان بخش‌های مختلف بازی‌های رومیزی، ارائه طرح‌های جدید و بازی‌آزمایی طرح‌های نو، کمک به ارتقاء این صنعت در بازار و معرفی بازی‌های رومیزی مناسب رده‌های سنی مختلف به خانواده‌ها برگزار می‌شود.

رویداد «۱۰۰ میز ۱۰۰ بازی» با همراهی و حمایت انجمن بازی‌های رومیزی فدراسیون ورزش‌های همگانی و ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ تیر ۱۴۰۱ و از ساعت ۱۵ الی ۲۲ میزبان خانواده‌ها و علاقه‌مندان به بازی‌های رومیزی است. این رویداد در سالن نمایشگاهی مجموعه آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد..


 

مجموعه دورهمی نیز در این رویداد میزبان شما خواهد بود و خوشحال میشیم بتونیم در کنار هم بازی کنیم. به همین منظور همه روزه در خدمت شما هستیم. همچنین ساعت 18 و ساعت 20 ایونت خواهیم داشت و شما میتوانید برای شرکت در این ایونت ها از طریق شماره 09120606745 ثبت نام کنید. این ایونت ها بدون هزینه است فقط اولویت شرکت با کسانی هست که زودتر رزور کنند. بازی هایی که انجام میدیم شب مافیا ، آخرین ایستگاه ، چی فکر کردی و اسم فامیل بازی هست. هنگام رزرو بفرمایید برای کدوم بازی قصد شرکت دارید تا روز و ساعتش رو با شما هماهنگ کنیم.