"شب مافیا" دورهمی به شبکه نمایش خانگی آمد،

"شب های مافیا" در فیلیمو 

 


پس از گذشت حدود چهار سال از طراحی بازی "شب مافیا" توسط اشکان جواهری و تولید این بازی توسط "مجموعه بازی های دورهمی جواهری" ، محبوبیت و استقبال از این بازی به حدی رسیده که دیگه کمتر کافه بازی هستش که امروز بیشتر زمان خود را به برگزاری ایونت های شب مافیا اختصاص نده. همین موفقیت و محبوبیت بازی شب مافیا برنامه سازهای تلویزیونی رو به فکر تولید برنامه هایی با مضمون بازی مافیا انداخت و حالا بعد از تولید چند نمونه ناموفق این بار "سعید ابوطالب" که کارگردانی و تهیه کنندگی برنامه های موفقی همچون "شام ایرانی" و "رالی ایرانی" را برای شبکه نمایش خانگی در کارنامه خود دارد دست به کار شده و با کسب اجازه و گرفتن مشاوره های لازم از مجموعه "دورهمی جواهری" شروع به ساخت مجموعه ای با نام "شب های مافیا" کرده است.

این مسابقه که با حضور چهره های سرشناس سینمایی و تلویزیونی قرار است برگزار شود، در سه گروه 12 نفری و با گردانندگی جناب آقای محمدرضا علیمردانی مجری و صداپیشه توانای تلویزیونی در حال ضبط می باشد. این رئالیتی شو قرار است به صورت فصلی ساخته شود و هر فصل ۳ قسمت دارد که تا کنون یک گروه با حضور بانوان و یک گروه با حضور آقایان تصویربرداری شده و در مرحله تدوین قرار دارد و به زودی از شبکه نمایشی فیلیمو به طور اختصاصی پخش آن آغاز خواهد شد.

در این بازی از نقش ها و قوانین بازی شب مافیا با اندکی تغییر به علت محدودیت زمانی برنامه های شبکه نمایش خانگی استفاده شده است و همچنین از هنر شهاب ثروتی عزیز نیز در تصویرسازی های این برنامه استفاده شده و امیدواریم شما علاقه مندان بازی شب مافیا از دیدن این مجموعه لذت ببرید و نظرات خود را با ما درمیون بگذارید.

از چهره های مطرحی که در این برنامه حضور دارند می توان به نام هایی چون رضا شفیعی جم، سید جواد هاشمی، هادی کاظمی ، بیژن بنفشه خواه، هومن حاجی عبداللهی ، حامد آهنگی، عماد طالب زاده، نسرین مقانلو، بهاره رهنما، سیما تیرانداز، فریبا نادری، سارا خوئینی ها، نسیم ادبی و ... اشاره کرد.